Grožio industrijos atmintinė. Kaip išsaugoti klientą karantino metu?

Grožio industrijos atmintinė. Kaip išsaugoti klientą karantino metu?

Mieli klientai,

Šis nežinios ir neužtikrintumo kupinas laikotarpis išties priverčia nerimauti ir kelti klausimus – kokių žingsnių imtis šiandien? Kaip palaikyti savo verslą? Tokiu metu svarbiausias faktorius – žmogiškumas, vienas kito supratimas ir savitarpio pagalba. Tai nelengvas metas, todėl yra be galo svarbu palaikyti vieniems kitus.

Mes žinome kaip netikėtai Jūsų dienotvarkė apsivertė aukštyn kojomis ir kiek rūpesčio tai kelia, todėl norime pasidalinti veiksmų planu ir idėjomis kaip galite išlaikyti ir apsaugoti tai, į ką sudėjote tiek daug meilės, jėgų ir laiko.

Specialiai Jums sukūrėme „Grožio industrijos atmintinę“, pripildytą patarimų būtent grožio srities profesionalams apie tai, kaip naudingai išnaudoti šį laikotarpį ir išsaugoti klientus! Norite ją gauti?

Tai paprasta! Žemiau esančiame langelyje įveskite savo el. pašto adresą* ir atmintinę gausite tiesiai į jį!

*Įvesdami savo el. paštą sutinkate, kad būsite įtraukti į mūsų naujienlaiškio gavėjų sąrašą.

Negaunate laiško su atmintine? Nepamirškite patikrinti šlamšto aplanko!

Susiję prekės

All comments